W corocznym badaniu „Perły Rynku” marka Make Me Bio zdobyła pierwsze miejsce w dwóch kategoriach. Najbardziej perspektywicznym debiutem rynku kosmetycznego okazał się peeling do twarzy z kwasami kwiatowymi Garden Roses. A linia płynów do mycia twarzy otrzymała złoto w kategorii „Kosmetyki w trendzie eco”.
Badanie „Perły Rynku” to ogólnopolski plebiscyt branżowy, w którym wskazuje się najbardziej udane nowości. Projekt składa się z trzech równolegle przebiegających badań, z których jeden to „Perły Rynku Kosmetycznego”. W tego rocznej edycji dwie złote perły zdobyły produkty marki Make Me Bio.
PEELING DO TWARZY Z KWASAMI KWIATOWYMI GARDEN ROSES
Złota Perła w kategorii „Najbardziej perspektywiczny debiut”
Peeling zawiera naturalne kwasy pochodzące z ekstraktu z kwiatów hibiskusa, które delikatnie złuszczają naskórek. Woda różana natomiast oczyszcza i tonizuje skórę, a olejek jojoba zapewnia działanie nawilżające. cena: 75 zł / 40 ml
LINIA PŁYNÓW DO MYCIA TWARZY
Złota Perła w kategorii „Kosmetyki w trendzie eco”
PŁYN DO MYCIA TWARZY GARDEN ROSES
Preparat przeznaczony jest do cery suchej i wrażliwej. Oczyszcza skórę delikatnie i dogłębnie. Składniki wiodące płynu to: olejek z dzikiej róży, olejek jojoba, olejek ze słodkich migdałów, olejek z orzechów makadamia, ekstrakt z kwiatów róży damsceńskiej, olejek z geranium. Zapach róży pochodzi z zawartych w nim naturalnych składników aktywnych.
cena: 65 zł / 200 ml
PŁYN DO MYCIA TWARZY FACE BEAUTY
Płyn oczyszcza skórę skłonną do niedoskonałości, jednocześnie zapewniając odpowiednie nawilżenie. W skład płynu wchodzą: olejek ze słodkich migdałów, olejek z orzechów makadamia, olejek z drzewa herbacianego, olejek z pomarańczy olbrzymiej.
cena: 65 zł / 200 ml
PŁYN DO MYCIA ORANGE ENERGY
Kosmetyk rekomendowany jest do pielęgnacji skóry normalnej i mieszanej. Ma właściwości oczyszczające i nawilżające. Pomarańczowy świeży zapach pochodzi z olejku tangerynki. Płyn zawiera jeszcze olejki: jojoba, ze słodkich migdałów, z orzechów makadamia oraz ekstrakt
z rumianku.
cena: 65 zł / 200 ml
„PERŁY RYNKU”
Celem projektu „Perły Rynku” jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Laureaci badania wyłaniani są przez jury, składające się z przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego. Projekt „Perły Rynku” jest największym i najbardziej prestiżowym projektem wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Pierwsza edycja Pereł Rynku odbyła się w 2006 roku. Co roku ocenie jury poddane jest ponad 400 nowości.
redakcja insi